zaterdag 18 februari 2012

Liebster Award

Vandaag ga ik mijn award doorgeven. Ik heb een aantal blogs die ik heerlijk inspirerend vind, daar heb ik er 5 van gekozen als mijn liefste blogs.
1. Crafty Crow een dagelijkse stroom aan ideetjes met verwijzing naar de tutorials.
2. Koeteren met heel veel heerlijke knutsels voor beginners.
3.Ineke Gray' s poppenatelier met de meest schattige zonnekindpopjes .
4. Irresistible ideas for playbased learning mijn droom omgeving voor peuters en kleuters.
5. Poppenatelier Severine met inspiratie binnen de antroposofische creativiteit.

De ontvangers van deze award "mogen" weer 5 blogs kiezen om deze blijk van waardering aan toe te kennen. Het is officieel wel zo dat de blogs minder dan 200 volgers mogen hebben maar de Crafty Crow en de Onweerstaanbare Ideeen zijn toch echte mijn superfavorieten! 

1 opmerking: